شرایط و قوانین

شرایط و ضوابط استفاده از سایت :

انجام خرید اینترنتی محصولات گروه تولیدی تاپ میز به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  1. انجام خرید اینترنتی محصولات گروه تولیدی تاپ میز بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. محصولات  و محتویات این سایت برای استفاده غیر تجاری مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به گروه تولیدی تاپ میز بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده شخصی و غیر تجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  3. ۳-     گروه تولیدی تاپ میز به طور مداوم نسبت به بررسی و بروزرسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود و چنانچه اطلاعات دارای خطای نگارشی یا موارد اشتباهات سهوی باشد مسئولیتی در قبال اطلاعات متوجه مجموعه نخواهد بود.
  4. کاربران هنگام سفارش و خرید محصولات ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند.
  5. گروه تولیدی تاپ میز هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند ( همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تعمیرات سخت افزاری و …) نمی پذیرد.
  6. تمام ابزاری که در سایت گروه تولیدی تاپ میز و بخش سفارش اینترنتی به کار گرفته می شود به جهت ارتباط با مشتری است و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نمایند.
  7. سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربرد وب سایت لینک شده اند مستقل بوده و مجموعه مسئولیتی در قبال محتویات آن ندارد.
  8. ارتباط خرید اینترنتی کالاها از طریق www.topmiz.com برقرار می گردد و با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن، …) صورت می پذیرد.
  9. گروه تولیدی تاپ میز متعهد به حفظ اطلاعات منحصر به فرد کاربران در بخش خرید اینترنتی می باشد و با آخرین فناوری ها و تکنولوژی ها از حریم شخصی کاربران دفاع می کند.

شرایط و ضوابط خرید محصولات گروه تولیدی تاپ میز

از نظر حقوقی، سایت www.topmiz.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی به عنوان سفارش دهنده یا خریدار تلقی می گردد.

  1. خریدار موظف است وجه محصول را از طریق کارتهای عضو شتاب در وب سایت پرداخت نماید و در دوره ثبت نام نماید.
  2. چنانچه خریدار قبل از ساخت و ارسال  محصول انصراف خود را از خرید محصول اعلام نماید وجه پرداختی به وی مسترد می گردد.